ELS CASALS DE LA LLUM DE LA VILA
Per Nadal, Reis i Setmana Santa
Totes aquestes dates tenen el seu Casal a La Llum de la Vila
on poden venir els petits dels 3 als 6 anys al
CASAL de REIS 2024-25:
Del 30 de desembre de 2024 al 3 de gener de 2025
Inscripcions Obertes
Aquestes Vacances jugarem, jugarem i jugarem per gaudir a tope d’aquests dies tant especials!!! Inventarem i farem joguines tantes com vulguem!!!
Mentres fem les joguines, explicarem als nens i nenes com Reduir, Reutilitzar i Reciclar tot jugant 😉 aprofitant els jardins i parcs del barri on anirem a cercar alguns dels materials i d’altres que podreu dur de casa. Aquí teniu alguns exemples del que podrem fer, esperem que us agradi molt !!!
Dates i tarifes:
Del 30 de desembre al 3 de gener:
OPCIÓ A: 9-15h: 40€/dia – 125€/4 dies
OPCIÓ B: 9-17h: 50€/dia – 155€/4 dies
OPCIÓ C: 9-13h: 35€/dia – 115€/4 dies
Descompte per als germans (5%).
Grups de 8 nens i nenes de 3 a 6 anys per monitor/a.
Per al dinar hi ha dues opcions, dur carmanyola o demanar un plat del menú del Restaurant Barroca del costat que ens el serveixen calentó per 7€. Es pot avisar el mateix dia.
Pre-inscripcions: envieu un e-mail a hola@lallumdelavila.com indicant nom, cognoms i edat del/a nen/a, horari i dates de casal, telèfon i mail de contacte dels pares.
Per reservar la plaça cal fer un ingrés de 50€ al IBAN de PETITS I GRANS, SL a Banc Sabadell: ES34 0081 0376 4300 0125 5335.
Moltes gràcies per comptar amb nosaltres !!!
Atentament,
La Llum de la Vila
Aprofitem per agraïr a tots els que confieu en nosaltres perquè els vostres fills i filles gaudeixin de les vacances a Barcelona, en aquest barri tant privilegiat que tenim i ser el vostre Espai Familiar de referència, ser La Llum de la Vila.
Bones Vacances Famílies !!!